środa, 29 maja 2013

Yo Soy Asi.


Hej. Nie wiem jak Wy, ale ja z pewnością szaleję na punkcie tej piosenki i Diego ( nie chodzi mi o to jak się zachowuje, bo pod tym względem wkurza mnie, ze spiskuje coś z Ludmila :/ ), ale według mnie z Diego jest niezłe ciacho i fajnie się go oglada :) <3. Kocham tą piosenkę!!

 
Yo soy asi w wykonaniu Diego podczas przesłuchań do Studio21.




Tekst piosenki:

Escucha y siente
Sube el volumen vas a enloquecer
Entiende y siente
De corazones rotos soy el rey
yo soy el rey
yo soy el rey oh
Entiende el control
Y en mi ritmo ponte a bailar
Ven conmigo dejate besar
Yo sé te va a gustar , mi estilo te va a conquistar
Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Sin red y voy a mil
Mi ley es doble o nada
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada 


 Yo soy asi w wykonaniu Violetty i Diego. Według mnie świetnie razem śpiewają.

2 komentarze:

  1. tez sadze ze violetta i diego swietnie razem zaspiewali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:09

      Nareszcie ktoś jest za Diego!! Diegoletta ForEver!!

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥