sobota, 4 maja 2013

Post niespodzianka!

Hej kochani! Dzisiaj mija już tydzień od tego jak założyłam bloga i chcę Wam bardzo podziękować za to ilu Was już jest! W tydzień bloga odwiedziło ponad 1800 osób! To dla mnie na prawdę bardzo miłe, że są osoby które chcą czytać mojego bloga! :) Mam też nadzieje że nadal będziecie odwiedzać i komentować mojego bloga. Uznałam, że zrobię taka małą tygodnice :) i z jej okazji dodam kilka nowych zdjęć i filmików. Mam nadzieje że się Wam spodobają. A i liczę że szybko dobijemy do 2000 osób <3




 
Cofnijmy się do 1 odcinka Violetty i do pojedynku Camili i Ludmily


Nieśmiała Violetta <3


Teraz jeszcze kilka zdjęć.





 
 
 
 
 
 
 
Fotki z 2 sezonu.



















 + dodatkowo parę fotek grupowych <3















 I to właśnie był taki: post "niespodzianka" <3







6 komentarzy:

  1. Acocieto....23:07

    super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:27

    hej mam stronkę na fb https://www.facebook.com/pages/Violetta-serial/546206648764615?ref=tn_tnmn UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA proszę odpisz jeżeli tak lub nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli chodzi o polubienie strony to nie na sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:30

    Extra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy09:45

    Super blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:31

    Fajna nispodzianka. Jalia M 05.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥