piątek, 3 maja 2013

Gadżety Violetta

Album z naklejkami.

  Violetta
Dla wszystkich fanów serialu Violetta, Panini przygotowało fantastyczną naklejkową kolekcję, na którą składają się album do wyklejania oraz super naklejki z Waszymi ulubionymi postaciami.
Z albumem Panini przeniesiesz się do magicznego świata Violetty!
Zapełnij cały album naklejkami!
Wymieniaj się naklejkami ze swoimi przyjaciółmi!


Na kolekcję składają się:
• 32 stronicowy album do wyklejania z ciekawostkami o bohaterach serialu
• saszetki naklejkami (łącznie do zebrania 192 naklejki w tym aż 24 specjalnych).

Kolekcja do kupienia w punktach sprzedaży prasy od 11 kwietnia 2013.





I jeszcze zdjęcia różnych dodatków:




44 komentarze:

  1. Anonimowy12:49

    bardzo ci za to dziękuje :) czyli ze w polsce pewnie nei ma gazet , oooh ;( zawsze jak jest cos fajne to w Polsce nei ma . a mam do Ciebie pytanie . masz album ? jak tak to ile naklejek ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam albumu.

      Usuń
    2. Gazeta będzie 27 września ale 1 tom. Jak się cieszę :)

      Usuń
    3. Blog nie jest za fajny bo nie macie dużo gadżetów. Sekretnik nie mam ale mam prawdziwy pam jaki ma ona i dużo gadżetów naparwdę dużo. Zdecydowałam z moją najką ,że założę bloga. Jescze tu o tym napiszę :)

      Usuń
  2. Anonimowy19:32

    ja mam stronke o violeccie napiszesz żęby lajkneli prosze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:12

    Ja chcę mieć taki pamiętnik jak Violetta :) !! Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:08

    a gdzie mozna kupic album

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:30

      Ja mam ten album kupiłam go w plazie

      Usuń
    2. Anonimowy13:23

      ja mam 113 naklejek a albumów będzie 3 1 do 1 sezonu 2 do 2 sezonu no i ostatni 3 do 3 sezonu

      Usuń
  5. Anonimowy10:37

    Kocham Violette

    OdpowiedzUsuń
  6. Este sitio web es genial gracias a alguien que fundó algo tan genial espero que eres mi fan.

    OdpowiedzUsuń
  7. una página muy interesante saludos a todos mis fans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:54

      Para. Con. Fantastic
      te. Creo

      Usuń
  8. Anonimowy08:48

    Mam pytanie czy Leon będzie miał dwa wypadki w serialu ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och...wiem, że na pewno będzie miał jeden wypadek, a czy dwa- nie wiem, ale postaram się sprawdzić i dam znać :)

      Usuń
  9. Anonimowy10:56

    kocham Violette

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:02

    kocham Violette mam nawet jej pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętnik czy Sekretnik?
      Jak Pamiętnik to proszę żebyś powiedziała:)

      Usuń
    2. Można mówić zarówno sekretnik jak i pamiętnik :)

      Usuń
    3. Anonimowy10:14

      gdzie można kupić identyczny sekretnik jak Serialowa Violetta ? ktoś wie ?

      Usuń
  11. Anonimowy15:42

    Jestem wielką fanką Violetty !!!







    KAŚKA Z

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy00:33

    Ja mam sekretnik a chcialabym miec taki pamietnk

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:44

    Jestem wielką fanką Violetty. Oglądam Violettę codziennie. Na razie obejrzałam wszystkie odcinki. Kocham Violettę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:46

    Violetta świetnie odgrywa swoją rolę. Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:22

    Masz lepszego bloga niż Violetta Polska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! To bardzo miłe :) Mam nadzieję, że będziesz go odwiedzać i komentować :)

      Usuń
  16. Anonimowy21:49

    Kogo opchodzi ze. Lubisz. Violette? Ja. Bylam. W. Hiszpani. Na. Koncercie martiny. I. Wygralam. 1. Sztuke z 4 orginalny i. Naj prawdziwszy. Pamietnik. I. Mam. Na. Imie. Mirellae

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy08:49

    Mam smutną wiadomość w 3sezonie violetty violi nie będzie grała martina tylko jakaś harvil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale to co mówisz nie jest prawdą.

      Usuń
    2. Anonimowy14:18

      Nie prawda,Martina cały czas będzie grała Violettę.Mama ci to ubzdurała czy co ?

      Usuń
  18. Ja mam prawdziwy pamiętnik Violi! Nie sekretnik tylko taki jaki ma ona! Blog nie zabardzo mi sie podobała bo jest nudny a wy nie macie żadnych gadżetów z Violi? LoL. Ja mam ich pełno ale oki. Zdecydowałam ,że założę bloga o Violi więc jescze tutaj o tym napiszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważa, że blog jest nudny to nie wchodz na niego- proste. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał twój blog....

      Usuń
  19. Mam pytanie.
    Bo ty masz ten pamiętnik Violetta a jak ja wchodzę na allegro to go niema.
    Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14:46

    nie wiem gdzie on jest

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14:47

    viola lubisz mnie
    gdzie można kupić pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie można go kupić na allegro, ale są tam niebotyczne ceny. Radziłabym ci poczekać, aż wyjdzie on do sklepów :)

      Usuń
  22. Anonimowy13:01

    Mam pytanie. Gdzie można kupić pamiętnik Violetty. Nie sekretnik tylko pamietnik.
    Z góry za odpowiedź dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie można kupić smycz do np telefonu z Violetty ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:27

    Ja mam cały album. Julia M 05.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:27

    kocham i lubię wiolę i leona

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Danuta14:17

    Jeżeli chodzi o serialowe gadżety, to najczęściej takich drobiazgów szukam w sprawdzonych sklepach online np. https://4gift.pl/. Przeważnie w takich miejscach znaleźć można zawsze szeroki asortyment oryginalnych oraz unikalnych produktów, które powinny zainteresować niejednego serialomaniaka :). Obecnie oprócz przedmiotów związanych z Violettą, poszukuję też gadżetów z mojej ulubionej Gry o Tron :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥