poniedziałek, 20 maja 2013

IN & OUT
ODCINEK 31


IN

- Tomas całuję Violette w policzek <3 <3.
- Olga zachowuje się jak jakaś dziwaczka :D.
- Główna rolę w przedstawieniu dostaje Tomas.
- Jade nakrywa Matiasa.


OUT

- German nadal nie powiedział Violettcie prawdy :/.
- Nata zwala Napo z krzesła :( < chociaż w sumie po części to było wredne, ale też i śmieszne :) >.
- Ludmila mówi że Nata nie ma talentu :(  < to było podłe >.
- Leon :/.
- Antonio odsuwa Angie od komisji.
- Główna rolę w przedstawieniu dostaje Ludmi.
- Camila chcę odejść ze Studio21.
- Tomas mówi Violettcie, że musi wyjechać do Hiszpanii :( :( :(


5 komentarzy:

  1. Anonimowy16:59

    masz coś do Leona? ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do Leona, ale czasami wkurza mnie jego zachowanie, to że myśli że nie wiadomo kim jest i że może wszystko. Lubie go jak jest taki naturalny i miły. Potrafi taki być i wolę go jak właśnie tak się zachowuje :. Jest słodki względem miłości do Violi <3

      Usuń
    2. Anonimowy18:25

      Ja mam podobne zdanie do Violetty Castillo. Raz go wręcz ubóstwiam a za drugim razem trochę mnie denerwuje, ale i tak Leonetta na zawsze!!!!!

      Usuń
  2. Anonimowy18:33

    Kocham twojego bloga. Jest na prawdę super. Mogę znaleźć tutaj wiele informacji o których wcześniej nie słyszałam. Jeżeli ktoś zapytałby się mnie jaki jest mój ulubiony blog o Violettcie to bez wahania powiedziałabym że TWÓJ!!!! Anonimek<3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥