niedziela, 5 maja 2013

Konkurs!!

Hej Kochani!
Mam dla Was konkurs.
Pytanie to:
Jakie są ulubione kwiaty Violetty?

?    Odpowiedzi piszcie w komentarzach.

Miejsce 1- Dwa komentarze na blogu + obrazek lub fajne zdjęcie pod loginem.
                      Miejsce 2 i 3- komentarz na blogu.                  ?

W komentarzu piszcie: odpowiedź, login i adres bloga (oczywiście jeżeli go posiadacie) 

 

Widzę, że nie ma ani jednej odpowiedzi więc mam taką maluteńka podpowiedź: Jeżeli nie przegapiłeś ani jednego odcinka Violetty to powinieneś wiedzieć, bo ta informacja się pojawiła w jednym z odcinków :)    

6 komentarzy:

  1. odpowiedz: róże
    login: klaudusqa12345
    adres bloga: oczamivioletty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubione kwiaty violetta to pewnie stokrotki tak było w odcinku. zapraszam na mojego bloga

    http://violetta-camila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:55

    ooo a ja wiem ale nie mam bloga , omg ;C / anonimem jestem ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:41

    stokrotki

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:45

    No to biore udział . Ulubione kwiaty Violetty to stokrotki i jaśminy :) i z K. :D zmieniam na kiciuś jak coś ;D .. / Kiciuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:37

    Lilie
    JD

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥