sobota, 9 listopada 2013

Dwukrotna nominacja do Libster Blog Awards♥

Zostałam nominowana do Liebster Blog Awards!! 
Dziękuje bardzo za wyróżnienie Patce hm z bloga http://violettamojedrugieja.blogspot.com
oraz 
Ninie Verdas z bloga http://ninaverdas.blogspot.com


Pytania od Patki hm.
1. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak to dlaczego?
Tak. Uważam, że piszesz bardzo fajne i ciekawe opowiadania. Kocham je czytać i to właśnie dlatego odwiedzam twojego bloga
2. Co sądzisz o telenoweli "Violetta"?
Uważam, że jest jednym z najlepszych seriali jaki do tej pory obejrzałam :)
3. Sezon 1 czy 2?
Wybieram sezon 2, choć pierwszy także był świetny :)
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? (niekoniecznie z serialu)
Z serialu jest to Soy mi mejor momento. Ogółem mam bardzo dużo ulubionych piosenek, więc trudno wybrać tylko jedną :D
5. Co myślisz o piosence Lodovici Comello "Universo"?
Jest genialna!
6. Co myślisz o nowym teledysku do Universo?
Tak jak piosenka, wywarł na mnie pozytywne wrażenie.
7. Jak myślisz, dlaczego Cię nominowałam?
Na to pytanie musisz sama odpowiedzieć ;)
8. Czy mam zmienić wygląd bloga?
Nie, ten jest super.
9. O czym chcesz bym napisała w kolejnych rozdziałach?
Nie będę pisała o czym ja chce, ponieważ kocham być zaskakiwana przez ciebie
10. Co myślisz o polskim głosie Marco, Diego, Jacie, Esme i Lary?
Marco- niezbyt mi się podoba, ale już się przyzwyczaiłam
Diego- świetny
Jackie- adekwatny do postaci i jej charakteru
Esme- spoko
Lary- jest bardzo fajny 
Pytania od Niny Verdas.
 1. Dlaczego zaczęłaś pisać swojego bloga?
Chciałam udzielać się w świecie polskich V-lovers. Ale przede wszystkim dlatego, że pokochałam ten serial i chciałam być bliżej niego. 
2. Czytasz mojego bloga?
Tak 
 3. Masz rodzeństwo?
Tak
  4. Wzięłaś udział w ostatnim konkursie Violetty gdzie można wygrać bilety na koncert Violetty w Rzymie?
Nie. 
5. Leciałaś kiedyś samolotem?
Nie :) 
6. Gdzie spędziłaś ostatnie wakacje?
Nad morzem
7. Leon czy Diego?
Diego!
8. Lubisz poczucie humoru Jorge? xD
Jasne :D 
9. Poszłaś do kina na Violettę?
Niestety nie :C
10. Jesteś na facebooku?
Tak 
 Blogi, które nominuję:
 http://angie-my-story.blogspot.com/
 http://violetta-fioletowyserial.blogspot.com/
 http://swiatviolettydc.blogspot.com/
 http://violetta-martina-viola.blogspot.com/
Moje pytania:
1. Ulubiony paring w serialu
2. Marco czy Federico?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać swojego bloga?
4. Jak długo posiadasz swojego bloga?
5. Co sprawdzia ci największą przyjemność?
6. Kogo wolisz: Candelarie Molfese czy Lodovice Comello?
7. Ulubiony gatunek filmowy
8. Prowadzisz pamietnik?
9. Biblioteka czy księgarnia?
10. Ulubiona przekąska :)

2 komentarze:

  1. Ten nowy wygląd.. Jestem pozytywnie wstrząśnięta ♥♥♥
    Love ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥