sobota, 29 czerwca 2013

Nominacja Liebster Blog Award.

Zostałam nominowana do Liebster Blog Awar. Dziękuję bardzo za ta nominację autorce bloga: http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com/.  Pierwszy raz biorę udział w czymś takim. Postaram się wykonać wszystko według zasad. Zaczynam:
  
1. Twoja ulubiona książka?
 Mam wiele ulubionych książek, ale najbardziej lubię: Zakochana zjawa, Saga Zmierzch, Nieśmiertelny;Zdrada nieśmiertelnego.

2. Co jest twoją największą wadą?
Z pewnością jest to fakt, że jestem bardzo leniwa.

3. Lato czy zima?
Lato.

4. Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
Hymmm... w sumie to chciałabym spędzić wakacje na bezludnej wyspie :)

5. Ulubiony przedmiot szkolny?
Biologia.

6. Gdybyś wygrała milion złotych co byś z nim zrobiła?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale na pewno oddałabym część pieniędzy mojej babci <3 Trochę bym odłożyła, na pewno wydałabym większość na ubrania :)

7. Film czy książka?
Trudno powiedzieć, ponieważ czasem wolę obejrzeć sobie film, ale np. w przypadku książek typowo miłosnych wolę sama wyobrażać sobie to co jest opisane w książce.

8. Co poprawia ci humor?
Nowe komentarze na blogu :) <oczywiście te pozytywne> i codzienna liczba odwiedzin. Spotkania z najbliższymi <3

9. Piszesz pamiętnik albo dziennik?
Tak.

10. Biblioteka czy księgarnia?
Biblioteka.

11. Czym zajmujesz się poza prowadzeniem bloga?
Gram na gitarze, czasem piszę piosenki. Ogólnie nie zajmuje się niczym szczególnym :).

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Ulubione zwierzę
3. Co jest dla Ciebie ważniejsze: miłość czy pieniądze?
4. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
5. Wiosna czy jesień?
6. Jakie zdjęcia bardziej ci się podobają: czarno-białe czy kolorowe?
7.Czas na przemyślenia... noc czy dzień?
8. Jaki gatunek filmowy lubisz najbardziej?
9. Wolisz wypożyczyć czy kupić film?
10. Jaki jest Twój ulubiony serial?
11. Sukienka: krótka czy długa?


Blogi, które nominuję:

 http://fajny-film.blogspot.com/
 http://peddie-na-zawsze.blogspot.com/
 http://violetta-fioletowyserial.blogspot.com/
 http://violetta-and-her-world.blogspot.com/

Mam tylko tyle blogów (chociaż powinno być 11)
Zasady:
 Odpowiedz na moje pytania na swoim blogu w nowym poście. Przygotuj swoje 11 pytań i zadaj je kolejnym 11 osobom nominowanych przez ciebie. :)

A na koniec zdjęcie.


1 komentarz:

  1. Anonimowy18:30

    Serdecznie dziękuję ci za nominację, ale mój blog jest w trakcie remontu, więc odpowiem tutaj. :
    1.Jaki jest twój ulubiony kolor?
    - Niebieski
    2.Ulubione zwierze?
    - Pies, lub kot.
    3.Co jest dla ciebie ważniejsze : miłość, czy pieniądze?
    - Miłość.
    4.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
    - Rodzina i przyjaciele
    5.Wiosna, czy jesień?
    - Wiosna.
    6.Jakie zdjęcia bardziej ci się podobają : czarno-białe, czy kolorowe?
    - Chyba czarno-białe.
    7.Czas na przemyślenia : noc, czy dzień?
    - Dzień, w nocy się śpi. : D
    8.Jaki gatunek filmowy lubisz najbardziej
    - Horror, Telenovela.
    9.Wolisz wypożyczyć, czy kupić film?
    - Kupić.
    10.Jaki jest twój ulubiony serial?
    - "Violetta."
    11. Sukienka : krótka, czy długa?
    - Krótka, ale żeby zasłaniała to, co trzeba. : )

    Moje nominacje :

    wordvioletta.blogspot.com
    powod-do-milosci.blogspot.com
    story-violetta.blogspot.com
    violettas-life.blogspot.com
    violetta-naty-y-maxi.blogspot.com
    ksiazko-film.blogspot.com
    violetta-story.blogspot.com
    historiaviolettycastillo.blogspot.com
    historia-violetty-i-nie-tylko.blogspot.com
    violetta-opowiadanie.blogspot.com
    opowiadanie-leonetta.blogspot.com

    Moje pytania :
    1. Ulubiony serial?
    2. Twoje marzenie to...?
    3. "Dlaczego ja?" , czy "Ukryta prawda"?
    4. Ulubiony przedmiot? (szkolny)
    5. Pies, czy kot?
    6. Ulubione imię żeńskie?
    7. Ulubione imię męskie?
    8. Ulubione imię? (ogólnie)
    9. Kraj, który pragniesz zwiedzić?
    10. Ulubiony język.
    11. Ulubiona postać z serialu "Violetta."?

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥